ПРОФИЛ

Рейтинг
1005
точки при гласуване
1

Симеон Александров

създаден на 2019-08-12 16:49:46
Всички ваши коментари (60)
Дата Коментар
Страници
2019-10-23 16:12:19Какви хора са тези чилийци? Вдигнали им цената на билетите за пътуване в метрото. Тук в България всеки ден се вдигат цените на всичко, но ние българите сме горд народ и не сме дребнави!!

Kъм статия Броят на жертвите при протестите в Чили достигна 13 души

2019-10-17 19:14:29 Архитекта,като професионалист иска "Финансова обосновка" обвързана с калкулации,схеми,съществуващ и допълнителен подвижен състав.Всичко финансово,обосновано.Приходи,раз- ходи и т.н. а не "Бля,бля!"

Kъм статия Арх. Борислав Игнатов: Г-н Контрера, публикувайте финансовата обосновка за автобусите

2019-10-17 12:14:49Човекът който в момента громи ГЕРБ с желязна логика е другарят Румен Гечев народен представител от БСП в три парламента, вицепремиер и министър на икономическото развитие в кабинета на БСП с премиер Жан Виденов (26 януари 1995 г. – 12 февруари 1997 г.), довел България до икономическа катастрофа, изразяваща се в крах на банковата система, хиперинфлация, хлебна криза и стопяване на спестяванията на населението. Хвала вам другарю "Комунист"

Kъм статия Леден душ от правителството: Изгарят лихвоточките на 150 000 българи

2019-10-17 12:02:06Другарки "Верваме"Ви след,като всички възможни данъци и такси плюс цени на градски транспорт,вода,ток,парно, гробищни места и други се увеличиха в сравнение с 10.11.89г. от порядъка (15- 25)пъти. Сега ще се наблегне на цените на стоките!(Не забравяйте,удара който се готви с "ТОЛ" системата)

Kъм статия И Манолова, и Фандъкова обещават: Данъците в София няма да се вдигат

2019-10-16 17:49:20Г-н арх. Игнатов.Цената 3лв/км е определена по-най прогресивната в света методика,а именно "Опорно-ламповия метод придружен с чесане в подкоремието".С помощта на този метод е определена и цената на гр. транспорт в София. Година Цбилет Средна работна заплата 1989 г. 0.06 лв 274лв 2019 1.60лв 900 лв 900:274=3.28 пъти Следователно Ц. на билета би трябвало да Цена билет(2019 г.)=0.06 х3.28=0.20лв. Тоест 8 пъти по-висока или в любимите проценти 800%

Kъм статия ДБ разкри данни за корупция в Столичната община

2019-10-16 09:56:37Ако на балотаж за кмет на София се явят Йорданка Фандъкова и Мая Манолова измествайки архитект Борислав Игнатов. Това ще бъде победа на партиините калинки над професионализма!!! На България им трябват професионалисти независимо от партийната или безпартийната им принадлежност.Толкова ли е сложно да се осъзнае,че не може учителка и медицинска сестра, да са конкуренти на доказаният професионалист?

Kъм статия Игнатов: Демократична България няма да подкрепи нито Фандъкова, нито Манолова на балотаж

2019-10-13 17:43:23Не е тайна,да се знае,че "Булбанк" има на няколко етажа под земята трезори.Іят Метродиаметър се забави няколко години поради археологически проучвания и ограничение откъм Север от паметника "Ленин"(Тегло на постамента под него надхвърлящо 600 тона).

Kъм статия Фандъкова: Разкриваме уникална средновековна църква под бул. Т. Александров

2019-10-13 17:28:23Off News много Ви е ограничен сайта откъдето и да го погледнете. Іво.За какво сте форматирали бяло поле,като не го спазвате? ІІро.За какво стигат 1000 знака? Сменете ТЕКСТОВОТО ПОЛЕ !!! Използвайте поне формат АІV(210/297) Как да оборя полуистините на "OtSofia" -Съветски диктат(Коментиране на измислици) -Язовирна стена(Вместо "Шлицови стени") -Какъв Братоев набеждава.Метростанция №7(Сердика) Начало 1982 г. с дълбочина около 18 м.

Kъм статия Фандъкова: Разкриваме уникална средновековна църква под бул. Т. Александров

2019-10-11 20:59:04Защо се строи хаотично?Недовършен втори "Метродиаметър" (Отклонението Илиянци),а се строи трети "Метродиаметър"?

Kъм статия Фандъкова пусна снимки от новите станции на метрото

2019-10-11 20:48:44България е на първо място в ЕС по брой загинали при катаст- рофи с леки коли на 1 милион жители. Г-да от "OFF News" Оправете си текстовия редактор ! Полето за писане(в бяло) би трябвало да побира текста

Kъм статия Борислав Игнатов е за план „ВИЗИЯ НУЛА“ за жертви на трафика и Смарт сити за всички

Всички текстове и изображения публикувани в сайтовете на "Офф Медия" АД са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.