ПРОФИЛ

Рейтинг
1005
точки при гласуване
1

Симеон Александров

създаден на 2019-08-12 16:49:46
Всички ваши коментари (215)
Дата Коментар
Страници
2020-05-06 12:04:39Понеже си позволявате да хулите моите бивши колеги и началници ще изброя някои от тях. Директор инж.Иван Чучков съвипусник на Н.Й. Вапцаров Архитект Нушев(Напуснал съм преди 38 години Главен инженер конструктор инж.Александър Оташлийски Главен инженер конструктор Част "Укрепвания" инж.Кирил Константинов. Н-к отдел ОМС инж. Иван Цеков Раздел "С" инж.Здравчев Г-не ,а Вие кой сте или както винаги от отдел"ДОНОСНИК"!

Kъм статия Калоян Паргов: Транспортът в София е пред колапс

2020-05-06 11:48:32Стойността бе около 350 милиона лева .Не съм сигурен в тази цена дали се включваше "База Обеля",но си спомням,че цената бе около 20 милиона лева.Проектът бе български.Братя та руснаци ни помагаха,а не са ни извивали ръцете!Аз лично с още един друг инженер бях проектант :3та "Орион",4та"Яне Сан- дански",5та"Константин Величков",6та "Опълченска" и 7ма"Сер- дика"в частта ОМС.Изкопни планове(3та) и укрепвания тип "Берлинска стена".Набивни Пилоти.Изливни пилоти тип "Бенати".Шлицови стени с дълбочина L=28 метра.Подбиване основи на сгради "Южна застройка ул.Найчо Цанов Така,че драги аз не съм бил нито партиен член и никой не ми е промивал мозъка.Защото моят мозък е обективен,а не слагачески!

Kъм статия Калоян Паргов: Транспортът в София е пред колапс

2020-05-06 11:28:24До Ot Sofia Всичко което съм написал се базира въз основа базирани на база :Минимална работна заплата 1989 г.-140 лв, Минимална работна заплата 2019 г.-560 лв, Цена на билет за градски транспорт-0.06 лв-1989 г.Брой закупени билети с 1 минимална работна заплата-2333 броя По настоящем с 1 минимална работна заплата- 560:1.6=350 бр. До тук някакви аргументи,които да оспорват това което съм написъл? По въпросът за Метрото сте на светлинни години от истината Главни консултанти бяха от Киевския метрополитен.За информация .Предпроектните проучвания започват от 1969 Начало 1973 г.Първият у-к на І ви метродиаметър с L=7 км

Kъм статия Калоян Паргов: Транспортът в София е пред колапс

2020-05-06 04:22:02Защо в изброените по-долу страни от Европа .Ако съществува някакъв данък или такса се прилагат само за АМ(Автомобилни Магистрали),а не за Пътища І,ІІ,ІІІ и ІV клас. 1 АНДОРА 2 АВСТРИЯ 3 БОСНА&ХЕРЦОВИНА 4 БЕЛГИЯ 5 ВАТИКАНА 6 ВЕЛИКОБРИТАНИЯ 7 ГЕРМАНИЯ 8 ГЪРЦИЯ 9 ДАНИЯ 10 ЕСТОНИЯ 11 КИПЪР 12 ЛИХТЕНЩАЙН 13 ЛЮКСЕМБУРГ 14 МАКЕДОНИЯ 15 МАЛТА 16 МОНАКО 17 МОЛДОВА 18 НОРВЕГИЯ 19 УКРАЙНА 20 УНГАРИЯ 21 ФИНЛАНДИЯ 22 ФРАНЦИЯ 23 ХОЛАНДИЯ(НИДЕРЛАНДИЯ) 24 ИРЛАНДИЯ 25 ИСЛАНДИЯ 26 ИСПАНИЯ 27 ИТАЛИЯ 28 КОСОВО 29 КИПЪР 30 САН МАРИНО 31 ПОЛША 32 ПОРТУГАЛИЯ 33 СЛОВАКИЯ 34 СЛОВЕНИЯ 35 СЪРБИЯ 36 РУСИЯ 37 ТУРЦИЯ 38 ХЪРВАТИЯ 39 ЧЕХИЯ

Kъм статия Окончателно: ЛиЛана и нейният съдружник остават в ареста

2020-05-06 03:26:28Не мога,да разбера какъв е тоя напън България та България,да се събират "Винетни Такси".Защо не опитат в други страни от Европа като: 1.АНДОРА 2.БОСНА&ХЕРЦОВИНА 3.БЕЛГИЯ 4.ЕСТОНИЯ 5.КИПЪР 6.ЛИХТЕНЩАЙН 7.ЛЮКСЕМБУРГ 8.МАЛТА 9.МОНАКО 10.МОЛДОВА 11.УКРАЙНА 12.ФИНЛАНДИЯ 13.ХОЛАНДИЯ(НИДЕРЛАНДИЯ) 14.ДАНИЯ 15.ИСЛАНДИЯ 16.КОСОВО 17.КИПЪР 18.ЛИХТЕНЩАЙН 19.САН МАРИНО 20.ВАТИКАНА 21.ГЕРМАНИЯ 22.РУСИЯ "Тъй като България е по-богата от по-горе посочените държави освен,че има " Винетки има в допълнение още два пътни данъка.Първият уж е заменен през 2005 ПД с "Винетната такса"тихомълком бе възстановен през 2008 при правителството на Станишев.

Kъм статия Окончателно: ЛиЛана и нейният съдружник остават в ареста

2020-05-05 15:33:00"Столичният кмет Йорданка Фандъкова по време на инспекция на метростанция "Хаджи Димитър" "Тия хора си мислят,че "Инспекция" е равнозначно на засаждане с картофи! Тия от ГЕРБ се съсипаха,да "Инспектират" единия АМ,другия Метрото и Зоните за крадене(Пардон паркиране)! Откога тази държава стана собственост на ГЕРБ?

Kъм статия Пускането на третия лъч на метрото се отлага за юли-август

2020-05-05 11:43:07Цената на билета през 1989 г. бе 0.06 лв Цената на билета през 2019 г. е 1.6 лв Увеличението е 26.67 пъти. Въпроса:Каква би трябвала да е реалната цена на единичен билет ? Цената трябва да се определи от съотношението на минималните заплати през 1989 и 2019г,а те са съответно 1989 г.-140 лв, а 2019-560лв Получава се коефициент К=4(Увеличение на минималната работна заплата) Следователно реалната цена би следвало,да бъде Ц=0.06х4=0.24 лв. Може би се досещате какъв ефект би имало върху замърсяването в град София. Никой нямаше да говори за "Зелен билет" "Как при изградена инфраструктура и с единична цена билет Ц=0.06 лв се гаранти- " раше : 1Поддръжка и ремонти на превозните средства. 2.Поддръжка и ремонти на съществуващиге трасета. 3.Поддръжка и ремонти на ел. мрежа по трамвайни и тролейбусни трасета. 4.Удължения на съществуващите трасета.

Kъм статия Калоян Паргов: Транспортът в София е пред колапс

2020-05-05 11:42:14Сега и Баренцово море ще трябва,да се дезинфекцира!

Kъм статия Американски кораби влязоха в Баренцово море, САЩ обяви, че НАТО ще пази Източна Европа от руска агресия

2020-05-01 13:15:02Поредният коктейл от несбъднаги сънища! Завършването на Авто Магистралите-(2056-2057) на скромната сума по сегашни цени 9.5 МИЛИАРДА лв.Досега достигната средна скорост на строителство16.3 километра годишно. Цена от 2019 г. средно за километър 15.5 милиона на километър.Оставащи километри АМ за завършване 612.95 км от общо 1346 км.При достигнатата скорост на строителство ориентировъчно ЗАВЪРШЕК през 2056г-2057година. Докажи,че бъркам БЕ неграмотнико!!!

Kъм статия Нанков се зарече, че през 2024 г. ще се пътува по Хемус от София до Варна

2020-04-30 13:38:39Кой му дава право на този Географ,да се изказва от името на стр. инженери? Кой го назначи на длъжност стр. инженер този неграмотник нямащ си хал хабер от наименованията на пътните елементи и не знаещ как се казват стр. машини? Този непрекъснато блещи глупости на поразия!

Kъм статия Камарата на строителите иска да отпадне забраната за строителство между 14 и 16 ч.

Всички текстове и изображения публикувани в сайтовете на "Офф Медия" АД са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.