2020-06-16 14:52:02 | За съжаление - прекалено много руски попове и техни попски и цивилни изследователи в България има в това предаване. Едно не може да се отрече - по повод и без повод водещият е известен с това, че ни натрапва темата за омразния Кобургготски. Сигурно има защо. Но дори и като говори за православието и славянската писменост(?!), той е толкова разпознаваем като яростен антицарист, и по-малко като християнин, познавач на богословието и професионалист, че чак прегаря манджата.
Kъм статия Горан Благоев обяви началото на края на Вяра и общество, БНТ отрича да е свалила предаването
|
2020-06-14 13:07:00 | Всъщност първата и най-важна задача относно паркингите в София е ликвидирането на напълно незаконно предаденото в ръцете на частна фирма пространство върху Западната порта на Сердика, превърнато в подземен паркинг! Софийска община и целият мъгляв сонм чиновници в и около нея непрекъснато забравя тази задача. В този ред на мисли - къде се загуби бившият Софиянски, онзи злополучен кмет, който сътвори горното и много други посегателства върху София?
Kъм статия София стартира програма за паркинги в кварталите, три многоетажни вече са планирани
|
2020-06-12 16:17:05 | Ако ви интересува наистина нещо повече за градската железница, прочетете други материали преди всичко - други форуми под тях. Тук някой пак измества въпроса. А градската железница наистина е важна не само за Варна-Бургас, но и за всички големи градове, вкл. и София. В София, обаче, непрекъснато Столична община повече от 30 години създава съзнателно непреодолими пречки, както пред трамвая, така и пред градската железница: завземат се държавни и общински транспортни площи и се използват за други цели,а не за трамвай и градска железница, прекъсват се вековни трасета (Околовръстната жепе линия), спират се трамвайни маршрути, даже и при ремонти не се подновявят междурелсията, за да придобият нормални габарити (на Петицата не извършиха подготвеното от десетилетия превръщане на тесното междурелсие в нормално), не въвеждат така нужния скоростен трамвай, подлагат на подигравки трамвая по принцип, като ни натрапват ретровозила(бернската краставица) и "линейни паркове"?!, за да смъкнат изкуствено настоящата скорост, ударно се купуват нови автобуси за там, където може да има трамвай и/или градска железница. Дано другите български градове да имат по-голям късмет от късмета на София.
Kъм статия Варна и Бургас ще имат градски железници, ще свързват градовете с летищата
|
2020-06-10 11:22:12 | Свлачищата са си сто на сто природа! Ако и въпросният терен е наистина свлачище, това ще проличи от документи и измервания. Но резултатите от близки срещи на строителство и свлачище печално се виждат на много места по нашето Черноморие - Траката, Балчик-Двореца и др. Значи, освен откровеното нахалство да завземаш плаж, цялата акция е придружена от откровена глупост. Погледнато отвсякъде - лицето на външната политика.
Kъм статия Арх. Ангел Захариев за строежа на Алепу: Природа тук няма, има кратер от свлачище
|
2020-06-09 19:52:08 | Тези отговарящи на 25те въпроси трябва да са на огромно разстояние от реалността и отделени с дебела стена авоари от нея, за да си въобразяват, че този отговор ги освобождава от тежкото бреме на откровените лъжи. Ако нашата министърка беше на служба в Европейския съюз, вече да е излетяла от кабинета си, за да стори място на някой, повече съзнаващ рисковете на голямата политика. За мъжът ѝ очевидно това, което е сторил, не ни е работа като българи, още едно утежняващо обстоятелство за министърката. Леле!
Kъм статия Бюрото на Ангел Захариев отговори на 25 въпроса за строежа на Алепу
|
2020-06-08 00:36:35 | Още сравнения: 1. https://www.newag.pl/en/20-new-trains-for-sofia-metro/. С по-старият дизайн на софийския трамвай не ми се сравнява, просто си го погледнете.
Kъм статия Борисов гледа новото метро: Това е цял подземен град в София
|
2020-06-08 00:21:36 | Метрополитен трябва да осведомяват прецизно относно новите влакове за руско-съветското метро с неоправимите недъзи - тесни тунели, раздалечени станции, стайна технология, т.е. единствено в тунел и чудовищен антиградоустройствен пластмасов гигантски червей, антитехнологични радиуси и наклони (пребройте колко пъти спирачките работят между ГМДимитров и Стадиона) технология, чудото невиждано "метростанция в крива" - Ректората, ужасен шум и искри, и още и още... Ненужно скъпа експлоатация. Новите влакове са полска изработка на подразделението на Сименс Мобилити. Неваг от Нови Сонч. Четете: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%81_%D0%98%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE и сравнете: 1. https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Inspiro , 2.https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%81_%D0%98%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%BE и 3. https://www.mediapool.bg/simens-shte-dostavi-novi-vlakove-za-15-mlrd-paunda-za-londonskoto-metro-news286570.html.
Kъм статия Борисов гледа новото метро: Това е цял подземен град в София
|
2020-06-05 20:55:17 | - https://www.bnr.bg/horizont/post/101285325/dvama-injeneri-za-badeshtata-nacionalna-detska-bolnica- двама инженери; - https://www.bnr.bg/post/101238128/inj-l-golev-za-detskata-bolnica-konstrukciata-v-dvora-na-aleksandrovska-e-sigurna-dori-ima-rezervi - проектантът-конструктор; - https://www.bnr.bg/horizont/post/101282148/arh-hadjistoanova-konstrukciata-na-badeshtata-detska-bolnica-otgovara-na-vsichki-savremenni-iziskvania. проектантката-архитект.
Kъм статия Проф. Константинов: Строителството на новата детска болница трябва да започне най-скоро
|
2020-06-05 18:07:24 | Времето е чисто злато,/можеш да си набереш,/но помни, че е крилато,/хвърка, бяга щом се спреш. (П.Р.Славейков, втора половина на XIX век) От името на България и нейните деца досега разрушителният акционизъм е прибавил около две години към отминалите трийсет, все загубени. Измежду активиралите се врагове на националната детска болница, не сещам за нито един, който да е учил в детството си, че времето е злато. По стар тоталитарен обичай, когато искаш да вкараш обществото в автоконтрапродуктивност, трябва да събудиш болни амбиции и да им подадеш лъжливи представи за реалност. Е, това "ѝ го случват" на детската болница. Горките онези със 15те хиляди измамно измъкнати подписи. Дано дойде на ум на Decision makers-ите оттук нататък да се съсредоточат върху включването на времето като първа ценност при вземането на решения. Те трябва да знаят как.
Kъм статия Проф. Константинов: Строителството на новата детска болница трябва да започне най-скоро
|
2020-06-02 15:20:50 | Да, строежът на Националната многопрофилна детска болница за активно лечение трябва да почне възможно най-бързо. Тоталното разрушаване, обаче, очевидно - както се изказаха компетентните инстанции, е невъзможно, а и ще повлече след себе си и нови, изисквани от нормативите, съгласувания, например - отреждане на нови терени, както и за промяна на етажността. Ясно е, че ще има отстраняване на дефекти, т.е. разрушаване на някои места в конструкцията. Ясно е, че ще трябва да има допълнения към конструкцията. А това трябва да се извърши заедно със строителството, процес, отработен от опитни строители. И е време да се търси отговорност на тези, които нарочно бавят под най-различен предлог, ескалирайки и променяйки аргументите против НМДБАЛ , като хвърлят всички сили за да принизят и отрекат законовите процедури и мненията на доказалите се и лицензирани специалисти.
Kъм статия Пациентска организация: Строежът на новата детска болница трябва да започне незабавно
|