2017-03-31 16:30:30 | Най-после след огромно закъснение на Проекта дойде този ден! Но последният който има право да се кичи е именно това надуто министърче ,по чието време и като Зам.в НКЖИ точно той се лута и мота и забави проекта поради лошо ръководство. Дали заради амбициозното му коремче ББ ще го остави в системата.....
Kъм статия Градската железница на Бургас ще се строи през 2018 г.
|
2017-03-28 14:50:07 | Браво Ице ! Спирането на концесията за летището ще избием с Баба- Меца-Тур.
Няма що! Перспективата за България свети обгърната в парна тягаа.
А между другото защо пак процедура за рамков договор за драгирането на р. Дунав. Пак пусна в ход рамковите договорчета. Нищо ново не научи в НКЖИ , освен как да разпределяш между нашите и моите.
Дано те махне Б.Б от местото ти , но като ти гледаме хъса за "работа" и натягане току виж те калесал....
Kъм статия БДЖ пуска ретро локомотива Баба Меца за Цветница и Лазаровден
|
2017-03-18 11:31:00 | Повод е интервю на Хр.Алексиев във в.Строител от днес и тук казаното-спрени били рамковите договори в НКЖИ и всичко по ЗОП. НЕ Е ВЯРНО министре ! Погледни Поръчката 2017-ОП-023 за ПРЯКО ДОГОВАРЯНЕ и то естествено с твоето мило Транспортно строителство и възстановяване , чийто директор си запази. Защо- за да си възлагате директно вероятно ?!За нещо което представете си се води Авариен ремонт. Може ли да е аварирал току що такъв участък от 5 440 м, по 3-та главна жп линия точно за 1233548 лв.ВСИЧКО СИ ВЪРВИ ПО СТАРО МУ. Сменя се по някоя глава , но хидрата на комисионните и на своите фирми в НКЖИ е неизкоренима от години. Така , че читатели на ОФФ не се радвайте , че нещо се движи. Просто старите шефове от системата са "новите" и " променени" същите , но вече министри. И блатото е същото ,но с повече пари.
Kъм статия Радев: Намесата на Турция в изборите у нас е факт и е недопустима (обновена)
|
2017-03-18 11:27:17 | Повод е интервю на Хр.Алексиев във в.Строител от днес и тук казаното-спрени били рамковите договори в НКЖИ и всичко по ЗОП. НЕ Е ВЯРНО министре ! Погледни Поръчката 2017-ОП-023 за ПРЯКО ДОГОВАРЯНЕ и то естествено с твоето мило Транспортно строителство и възстановяване , чийто директор си запази. Защо- за да си възлагате директно вероятно ?!За нещо което представете си се води Авариен ремонт. Може ли да е аварирал току що такъв участък от 5 440 м, по 3-та главна жп линия точно за 1233548 лв.ВСИЧКО СИ ВЪРВИ ПО СТАРО МУ. Сменя се по някоя глава , но хидрата на комисионните и на своите фирми в НКЖИ е неизкоренима от години. Така , че читатели на ОФФ не се радвайте , че нещо се движи. Просто старите шефове от системата са "новите" и " променени" същите , но вече министри. И блатото е същото ,но с повече пари.
Kъм статия Ремонти променят движението на трамвай и автобус
|
2017-03-17 16:13:22 | Повод е интервю на Хр.Алексиев във в.Строител от днес и тук казаното-спрени били рамковите договори в НКЖИ и всичко по ЗОП. НЕ Е ВЯРНО министре ! Погледни Поръчката 2017-ОП-023 за ПРЯКО ДОГОВАРЯНЕ и то естествено с твоето мило Транспортно строителство и възстановяване , чийто директор си запази. Защо- за да си възлагате директно вероятно ?!За нещо което представете си се води Авариен ремонт. Може ли да е аварирал току що такъв участък от 5 440 м, по 3-та главна жп линия точно за 1233548 лв.ВСИЧКО СИ ВЪРВИ ПО СТАРО МУ. Сменя се по някоя глава , но хидрата на комисионните и на своите фирми в НКЖИ е неизкоренима от години. Така , че читатели на ОФФ не се радвайте , че нещо се движи. Просто старите шефове от системата са "новите" и " променени" същите , но вече министри. И блатото е същото ,но с повече пари.
Kъм статия Министър Алексиев пред OFFNews: В БДЖ са назначавани футболисти с 1600 лева заплата
|