2019-10-11 16:21:14 | За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус". Никой никога не е мислил да я прави.
През 1974г. започва строителството на пръстена от 3 те магист
рали АМ"Тракия","Хемус" и "Черно Море" с обща дължина около 1100 км.
Kъм статия Борисов за новия асфалт на Хемус: Изядоха скалата. Всичко се реже като филия с масло
|
2019-10-11 16:04:35 | За мое най-голямо съжаление въобще нямаше проект за "Хемус"
Другарю Борисов проектирането в НРБ бе трифазно:
1.Фаза "Предпроектни проучвания"
2.Фаза "Технически проект"
3.Фаза "Работен проект"????
Понеже навсякъде са се народили "Номенклатурчици" поновому "Калинки".Най-трагичното е че нищо не разбирате
нито от пътища,нито от метро и говорите пълни глупости!
Още по трагично е че сте се обградили с още по-неграмотни
от 80% те.Не се казва "Мантинела",а "Еластична ограда"
Kъм статия Борисов за новия асфалт на Хемус: Изядоха скалата. Всичко се реже като филия с масло
|
2019-10-11 15:27:52 | Каква подкрепа на Фандъкова от българския "Родолюбец"
Петър Стоянов
Петър Стоянов: "България ще спазва международните норми на поведение дори с цената на отказ от националния
суверенитет"
Ето с какъв национален предател си имаме работа !
Kъм статия Петър Стоянов: Много искам София да има отново за кмет Йорданка Фандъкова
|
2019-10-11 10:11:28 | Министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков.Къде се е чуло и видяло човек който е завър
шил "География и Геология" в СУ,непрекъснато да се изказва
некомпетентно по въпросите отнасящи се за пътища.
Толкова ли няма инженери по "Пътища" та сме опрели до толкова ограничени персони ?
Kъм статия Разрешиха строежа на още 9 км от Хемус след Ябланица
|
2019-10-10 20:24:04 | До "Случайно прочетох" Относно цената на билетчето
Колко трябва да е цената на билета?
Година Цбилет Средна работна заплата
1989 г. 0.06 лв 274лв
2019 1.60лв 900 лв
900:274=3.28 пъти
Следователно цената на билета би трябвало да е:
Цена билет(2019 г.)=0.06 х3.28=0.20 лева
Тоест 8 пъти по-висока или в любимите проценти 800%
Kъм статия Арх. Борислав Игнатов: Въздухът на София съвсем не е безопасен
|
2019-10-09 11:13:28 | Бих добавил:Да се ускорят курсовете по изучаване на правилен български писмен и говорим език.Ако им е труден
да преминат към ускорени курсове по гръцки език.
Крайно време е историците да установят на какъв език са говорили извън земните МАКЕДОНЦИ??
Kъм статия София към Скопие: Никакви ''български фашистки окупатори'' и никакво ''македонско малцинство''
|
2019-10-06 20:54:58 | "Зелени острови" стъпили върху съществуващото улично платно там където се събира дъждовната вода.Отнема се от
скъпото улично платно,като се намаляват местата за паркиране и се създават условия за ПТП.
Вместо,да се търси решение за разполагане на контейнерите
в/у съществуващите тревни площи,като се направи асфалто-
ва или бетонова площадка повдигната над нивото на тротоа-
ра .
Kъм статия Фандъкова: Изграждаме 'зелени острови' за разделно събиране на отпадъци в кварталите
|
2019-10-05 18:12:26 | Аз ще гласувам за човека отговарящ на критериите за кмет,а
имено за професионалиста арх. Борислав Игнатов.Изучавал
1."Градоустройство улици и градско движение"
2.Мостове. 3.Тунели 4.Колектори 5.Корекции на реки 6.Пътища
7.Аеро писти 8.Паркова архитектура 9.Подземен и надземен
кадастър 10.Въжени линии 11.Метрополитени и други
съпътствуващи дисциплини.
Камбанарията от която гледа е в пъти по-висока от тази от
която гледат двете споменати по-гори.
Само специалисти ще спасят София !!!
Kъм статия Мая остава фаворит, Фандъкова скъсява дистанцията
|
2019-10-03 17:47:24 | Кой "Експерт" кръсти Булевард "Източна ТАНГЕНТА?
Консултирайте се с учениците от 5 ти клас?
Кой "Експерт" прекръсти "Еластичните огради" с МАНТИНЕЛИ?
Кой "Експерт" прекръсти "Товарачните машини" с "Фадрома"
Как ви звучи "Фадрома" "Кътър пилар" или "Коматцу"
Това е въпиюща некомпетентност!
Kъм статия Фандъкова: Девет нови булеварда ще свържат Околовръстното и северните територии на София
|
2019-10-02 12:12:05 | Не е ясно защо ние притежателите на МПС трябва,да плащаме така измисленият "Екологичен данък" нямащ нищо общо с пътищата?Основния замърсител не са МПС, а изгаряните кар-
церогенни вносни отпадъци в нашите ТЕЦове,потребителите на твърдо гориво,самолетите и други.
Кой неграмотник реши,че :
1.Мощността на МПС.2.Годината на пройзводство,3.Мястото на регистрация 4.Наличието на катализатор въздействуват в/у
"Пътната конструкция и съоръженията"
Повече от 4 милиона плащаме за тоя дето клати гората!!!
Kъм статия Нено Димов: Очевидно е, че ТЕЦ-ът в Перник замърсява въздуха
|