2020-05-12 14:20:47 | Граф Игнатиев и после се чудите защо Соломон Паси иска,да и се смени името.
За последното "Иновационно научно откритие"Как се обработват пукнатини с различна широчина и дълбочина в
асфалто-бетоновите пътни покривки.по така нареченият
"Опорно-Лампов Метод" и чесане в подкоремието.
Ако някои от тези "Главанаци" бе завършил ВИАС София
Щеше,да им каже:Прочетете "Експлоатация и Поддържане на
Пътища" Стр.(178-181) София -1974 г.Защото асфалта не са го
измислили от ГЕРБ!
Kъм статия Фандъкова след битума по гумите в София: Вадете протокол от застраховател
|
2020-05-12 14:04:50 | Никой не може,да оспори на ГЕРБ "Новаторския" подход към
Пътното и Уличното строителство.С годините доказаха "Невиждани Висоти":
За първи път в света показаха как се асфалтира върху сняг.
За първи път в света показаха как се "Оптимизира" процеса за
направа на баластрова основа с директно копаене от реката
заедно с корените и тинята.
За първи път в света показаха как се строят магистрали с по
12 платна.После се учудвате,че нашите магистрали са толкова
скъпи.
За първи път в света показаха как се строят улици като:
Kъм статия Фандъкова след битума по гумите в София: Вадете протокол от застраховател
|
2020-05-12 11:56:28 | Пясъчната възглавница 15 см при скални почви,30 см при земни почви.
Откоси на изкопа след "Геоложки Доклад
2.Проверка на тръбите срещу изплуване при високо ниво на
подпочвени води.
3.Обезателно по трасето се проектират "Изравнители" на налягането.
4.Промяната на диаметъра от Ф600 мм на друг по-малък диаметър без изравнител води до "Хидравличен Удар"
Защо не се обърнете към Катедра ХЕС-ВИАС София????
Kъм статия Перничани без топла вода от миналата седмица, а авариите на местното ВиК са ежедневни
|
2020-05-12 11:35:26 | "От пускането на новия 13-километров водопровод от Мало Бучино авариите по водопреносната мрежа в Перник са ежедневни, а причината за това са голямото налягане, което се подава от София, и амортизираната ВиК мрежа."
Две са основните причини:
Първата е че не са използвани класическите "Ducktile"pipe
"Дъктайл" стоманени тръби Ф600 мм(Външен диаметър)Дебелина на стените s=20mm.
Минимална дълбочина на изкопа при скална основа-195 см
Минимална дълбочина на изкопа при земни почви-215 см
Широчина на изкопа в основата 120 см.
Kъм статия Перничани без топла вода от миналата седмица, а авариите на местното ВиК са ежедневни
|
2020-05-12 11:12:57 | Къде са им "Декларациите за съответствие"Изисквал ли ги
някой?Къде е бил "Строителния надзор" Ъ?
Kъм статия Фандъкова след битума по гумите в София: Вадете протокол от застраховател
|
2020-05-11 15:27:13 | Некомпетентно откъдето и да го погледнеш,но ръси обилно пространството в съответствие с "Аз съм прост и вие сте прости"
Не може човек,който никога не изучавал:
1."Градоустройство улици и градско движение"
2.Елементи на пътищата и улиците.Тротуари,светофарни
уредби,разделителни улични ивици,еластични огради,отводнителни шахти,италиански улей,подземни и надземни паркинги и т.н.
3.Съоръжения:Подлези ,надлези пътни тунели ,подпорни стени.
4.Корекции на реки.
5.Метрополитени.
6..Летища
Да отговаряш за това от което никога не си изучавал.
Къде го има това?Това не е 19 век.
Kъм статия Милионите за текущи ремонти по столичните улици ще бъдат спестени
|
2020-05-11 15:01:45 | Улиците,които са общодържавна собственост и изградени от редовите граждани.
Къде е отчетът за събрани и изразходвани суми:Какво е построено с тези суми?
Искаме отчет по години Приходи и Разходи,а не БЛЯ БЛЯ КОЛКО СМЕ ВЕЛИКИ !!!
Какви инженерни съоръжения са изградени облекчаващи транспортния проблем в град София.
Период
1.01.09.2012÷31.12.2012
2.01.01.2013÷31.12.2013
3.01.01.2014÷31.12.2014
4.01.01.2015÷31.12.2015
5.01.01.2016÷31.12.2016
6.01.01.2017÷31.12.2017
7.01.09.2018÷31.12.2018
8.01.01.2019÷31.12.2019
9.01.01.2020÷..................
Kъм статия Глоби за нередовен пътник в София отново от 18 май
|
2020-05-11 14:55:48 | ГЕРБ решиха,че улиците,които са построени с парите на българския народ и съобразени с
интензивността на движение на МПС са тяхна лична собственост !
Те решиха,че българският народ трябва,още веднъж да ги плати,не съобразявайки се с обстоя-
телството,че някои от парко местата дори не са собственост на общината,а съсобственост
на хората построили кооперации.
Под предтекст,че с парите,които ще събират ще строят подземни гаражи.Чрез тях щяха да се
решат транспортните проблеми на София и по-големите градове в страната.
Какво дава право на една персона(От ГЕРБ) завършила "Висшия икономически институт
„Карл Маркс“ Даниела Бобева икономист по образование да въвежда Пътни(Улични)
Kъм статия Глоби за нередовен пътник в София отново от 18 май
|
2020-05-11 14:51:06 | Преди 10 .11.89г. с една минимална работна заплата(140 лв) можеше,да се закупят N1=2333 билета
Сега с една минимална работна заплата(560 лв) може,
да се закупят N2=350 билета
Коефициент на надвишение К=2333:350=6.67 пъти.
Какво се оказва тогавашната "Неефективна икономика" осигуряваше по-голяма покупателна способност в сравнение с новата "Демократична" с-ма вместо,да е обратното!
Kъм статия Глоби за нередовен пътник в София отново от 18 май
|
2020-05-11 14:39:19 | Цената на билета през 1989 г. бе 0.06 лв
Цената на билета през 2019 г. е 1.6 лв Увеличението е 26.67 пъти.
Въпроса:Каква би трябвала да е реалната цена на единичен билет ?
Цената трябва да се определи от съотношението на минималните заплати
през 1989 и 2019г,а те са съответно 1989 г.-140 лв, а 2019-560лв
Получава се коефициент К=4(Увеличение на минималната работна заплата)
Следователно реалната цена би следвало,да бъде Ц=0.06х4=0.24 лв.
Може би се досещате какъв ефект би имало върху замърсяването в град София.
Никой нямаше да говори за "Зелен билет"
"Как при изградена инфраструктура и с единична цена билет Ц=0.06 лв се гарантираше :
1Поддръжка и ремонти на превозните средства.
2.Поддръжка и ремонти на съществуващиге трасета.
3.Поддръжка и ремонти на ел. мрежа по трамвайни и тролейбусни трасета.
4.Удължения на съществуващите трасета.
5.Средства за новоизграждащото се метро.(Начало от 1973 г.)
6.Работни заплати на администрация и обслужващ персонал.
Kъм статия Глоби за нередовен пътник в София отново от 18 май
|