2018-10-11 13:31:48 | Тъй като страната ни е достатъчно малка и като площ, и като население, като икономика пък да не говорим, то нормално е да има само по няколко по-големи фирми в отделните сектори на икономиката. И разбира се, тези фирми, както навсякъде по света, движат целия сектор. Та някак е логично да са и свързани помежду си тези фирми, защото няма как примерно голяма строителна фирма като "Трейс", "Главболгарстрой" и т.н. да си поръча мантинелите или някакъв друг необходим за изпълнението на конкретен обект елемент от някоя малка фирма. Просто малките фирми не могат да насмогнат на такива поръчки. И също така кой, ако не крупните бизнесмени, доказали се в работата, да са в преподавателския състав на добрите университети? Така е по целия свят, защото обучението трябва да е свързано с практиката. У нас обикновено е обратно - големите бизнесмени вместо да предават знанията си на студентите обикалят кръчми, ходят с модели и плеймейтки и подобни. И, ако случайно се намери един такъв бизнесмен, който е и професор в реномиран български университет, дайте да го оплюем и за това. Ами отказвам да съм част от тия, които постъпват така.
Kъм статия Шефове на пътни фирми свързани с обучението на одиторите, които ги проверяват
|
2018-10-10 13:15:37 | Така държавата отказа аз пореден път да си поеме вината за лошия проект и за неподдържането на пътя в Своге. Сценарият е познат - прехвърляне на вината на всички надолу по веригата.
Kъм статия Николай Нанков вече не е депутат
|
2018-10-10 11:19:41 | Ама на всички уж подали оставки министри им се намират много по-добри постове като награда ли, що ли? Всичко е само хвърляне на прах в очите, за да се уталожи напрежението у хората. А държавата иначе си призна вината с тия оставки и с бързия козметичен ремонт на пътя-убиец, за да се замажат следите.
Kъм статия Николай Нанков вече не е депутат
|
2018-10-10 11:17:43 | За да го назначи после като зам.-министър ан същото това министерство, което нито е подготвило добър технически проект за отсечката в Своге, нито е извършило задължителен контрол, нито пък е следило за поддръжката на пътя.
Kъм статия Парламентът освобождава Николай Нанков като депутат
|
2018-10-08 16:30:53 | Т.нар. освободени министри всъщност получиха още по-апетитни постове. Така държавата за пореден път абдикира от своята отговорност за трагедията. А тя е главният виновник с некадърните си технически проекти.
Kъм статия Жертвите на катастрофата край Своге станаха 20
|
2018-09-17 13:56:07 | Този поне си признава, че не е с всичкия си. Но те явно в медиите такива ги предпочитат.
Kъм статия Из делниците на един луд (10-14 септември)
|
2018-09-13 08:53:15 | А дано и тия, дето изготвиха некадърното техническо задание за участъка в Своге, си го отнесат. Защото проектът продължава да си е калпав заради некадърна чиновническа работа.
Kъм статия Парламентът гласува оставките на тримата министри
|