2021-05-23 15:27:19 | Представената тук информация е доста неточна.
Въпросните вагони ,предвидени за модернизация , всъщност са най-новите вагони от парка на БДЖ.
Произведени са в периода от 1986-та до 1996-та година във Вагонен завод „Дряново“.
Те са заведени в активите на БДЖ като серия 1974 (конструктивен номер А86) и серия 2974 (конструктивен номер В84).
Та , цифрата „1974“ не означава година на производство, а серия на вагон!
Разбира се „парашутистите“ от БДЖ-Пътнически превози ЕООД , вероятно , също като автора на статията не са наясно със смисъла на тези цифри, тъй като са ги объркали дори в публикуваният в ЦАИС Договор.
А авторски права върху т.н. „прототип“ , няма как да има който и да било – ПРОТОТИП НЯМА!
И НЯМА КАК ДА ИМАШ ПРАВА ВЪРХУ НЕЩО КОЕТО НЕ СЪЩЕСТВУВА!
По шокиращото е , че няма нито техническо задание , нито техническа спецификация за дейностите по модернизацията която ще се извършва. НИТО СТРАНИЦА! НИТО РЕД!
Kъм статия Проектът Сокол: БДЖ плаща по 2 милиона лева за ремонт на 50-годишни вагони
|