ПРОФИЛ

Рейтинг
6000
точки при гласуване
6

Приятел на БДЖ

създаден на 2018-11-08 12:05:07
Всички ваши коментари (1)
Дата Коментар
Страници
  • 1
2021-05-23 15:27:19Представената тук информация е доста неточна. Въпросните вагони ,предвидени за модернизация , всъщност са най-новите вагони от парка на БДЖ. Произведени са в периода от 1986-та до 1996-та година във Вагонен завод „Дряново“. Те са заведени в активите на БДЖ като серия 1974 (конструктивен номер А86) и серия 2974 (конструктивен номер В84). Та , цифрата „1974“ не означава година на производство, а серия на вагон! Разбира се „парашутистите“ от БДЖ-Пътнически превози ЕООД , вероятно , също като автора на статията не са наясно със смисъла на тези цифри, тъй като са ги объркали дори в публикуваният в ЦАИС Договор. А авторски права върху т.н. „прототип“ , няма как да има който и да било – ПРОТОТИП НЯМА! И НЯМА КАК ДА ИМАШ ПРАВА ВЪРХУ НЕЩО КОЕТО НЕ СЪЩЕСТВУВА! По шокиращото е , че няма нито техническо задание , нито техническа спецификация за дейностите по модернизацията която ще се извършва. НИТО СТРАНИЦА! НИТО РЕД!

Kъм статия Проектът Сокол: БДЖ плаща по 2 милиона лева за ремонт на 50-годишни вагони

Всички текстове и изображения публикувани в сайтовете на "Офф Медия" АД са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.