2019-08-05 02:04:05 | Ако ще правиш метро до "почти всички", тогава в къдриците от последната станция, и наоколо, трябва да правиш местна транспортна мрежа. А това вече е реално скъпо, и невъзможно за малък град като София.
Съвсем други са транспортните проблеми на София, и не накъдето крещят тия хорица. Скоро някой ще трябва да спасява София от тях.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-05 01:34:07 | Не може да има "почти всички". Или всички, или продължаваш да имаш проблем.
Релсовият транспорт по принцип има от един, до няколко порядъка по-висока пропускателна способност от шосейния. И даже без да туряме в сметката екологията, метрото е освен всичко друго, всесезонно.
Защо моловете и метростанциите се оказват на едни и същи места, е друг въпрос. Понякога корупция, понякога естествено съвпадение.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-05 01:11:28 | Не, тоя път няма да успее просто да си го трансферира, по новому. Понеже румънците си имат, може и мизерни, но свои курорти. И ще използват това, за да дръпнат своите туристи обратно при себе си. Или ще отидат в Крим. Където има и музеи, освен пиянски вертепи и грохот от високоговорителите до небето. Или в Турция, по море, не по теснолинейния асфалт.
А нашто Боко, и на пенсионна възраст, не се научи че не може да дрънка едно и също и вкъщи, и на мегдана. Понеже жена му може да се кефи от нещо си, а съседът за същото да вдигне брадвата.
Африканската чума не дойде от румънските туристи. Дойде от българското правителство.
Преди няколко години избиха хорските кокошки - грип. Та никой да няма, освен веригите. Които вносни.
Лани избиха овцете и козите, та пак никой да няма, освен веригите. Внос от Турция.
Сега избиват прасетата. В Полша има излишъци.
Догодина сигурно ще избиват кучетата и котките, понеже крави и папагалчета у нас и без това не останаха.
Kъм статия Румъния е разочарована и изненадана, че Борисов се оплаква от хората ѝ
|
2019-08-05 00:25:25 | Пример.
Бившият заместник-кмет по транспорта, когото сега съдят, беше турен на това място не за друго, а защото "велосипедист". Хлапе без образование, без акъл, и без опит. Но кмет на милионен град. Понеже - болно самочувствие, и болни амбиции. ХипстърчЕ.
А ние ядохме дървото почти година, че и досега ловим акули в заливът Игнатиев на Перловския океан.
Чието корито вече се срутва и затлачва, ама кметството е над тия работи.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-04 23:52:25 | Метрото трябва, за да могат хората да се местят изобщо. Някои - даже да ходят на работа.
Автомобилите и камионите трябват, за да карат хора и багаж.
Мотоциклетите и велосипедите - за снобария.
Паважът - за хипстъреене.
А изобщо, урбанистиката е съвсем реална дисциплина, с реални технологии зад себе си. За познаването на които обаче, едва ли са достатъчни абитуриентски снимки, и хипстърско самосъзнание.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-04 23:09:31 | Да, и други международни авантюристи имат такива биографии. И?
А на такива места трябва да стоят хора трето-четвърто поколение с високо образование, ако не искаме светът да се затрие съвсем.
Kъм статия Кристалина Георгиева с трогателна изповед в Twitter след номинацията ѝ за шеф на МВФ
|
2019-08-04 14:09:22 | Видя ли полицейската кола? Ролбарът. Даже на горските джипове не слагат такива. Това е таран.
Значи следващото им поколение патрулки ще са военни БРДМ-и.
Мда. Цивилизационен избор ...
Kъм статия Стрелба в търговски център в Тексас, има много жертви
|
2019-08-04 13:18:52 | Милионен град без метро не става за живот. Не идиоти са измислили онзи стандарт.
А убиването на трамвайната мрежа не е точно съветско-руска идиотщина.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-04 11:54:36 | ГеганТ! И тоя има акъл, колкото сварен бройлер. Още един,който смята че всички преди него са идиоти, а светът започва от него.
Топологичната задача с "обособените трамвайни трасета" е същата, като с "обособените велоалеи", и очевидно е нерешима. Без събарянето и построяването на градът наново.
Отделен талант се иска, за измислянето на нов град, в ежегодно наводнявани местности.
Kъм статия Кандидатът за кмет от Спаси София: Строителството на метрото е изключително скъпо, да се фокусираме върху трамвайните трасета
|
2019-08-03 04:22:37 | Особена надпревара във въоръжаването няма да има.
Надбягване в глупостта на лимитрофите - вече също. Границите са достигнати.
А виж промяна на границите на империите - без съмнение.
Kъм статия САЩ и Русия официално се изтеглиха от договора за ракетите със среден обсег
|