2024-09-24 16:27:51 | Аз се замислям за друго обаче. ПП/ДБ загубиха 300 000 гласа на предните избори. Чуднто е, че не се намира политически субект, който да поиска тези гласове. Дали ще е новосъздаден или съществуваш е без значение. Няма партия, която да излезе и да заяви, че няма да си ляга с Бойко и Пеевски и че върховенството на закона, скъсването с ДС миналото и съответстващата на това промяна в учебното съдържание и тотална чиска в службите са нейн приоритет.
Явно всички политици се облизват за пачките на Бойко и Пеевски и не ги е еня за въжделенията на избирателите...
Kъм статия Венко Сабрутев: Коалицията с ГЕРБ беше грешка
|
2024-09-24 10:11:32 | Я, чак сега се сетиха, че било грешка. Щото аз го знаех още тогава, знам го и сега. Дълги години Христо Иванов ни лъжеше, че първия му брак с ГЕРБ бил грешка, която никога повече няма да повтори. Видяхме какво стана. Как сега да повярвам на тези сладури - повечето от тях учредители на ДаБългария на Христо Иванов, че видите ли трети път нямало да има?
А на онези, които продължават да твърдят, че видите ли ситуацията била такава и тогава това бил най-добрия избор, мога да кажа, че да се изпраскаш с ГЕРБ и ДПС никога и при никакви обстоятелства не е добър избор. Който се праска с тях не получава моя глас. А като гледам и на още стотици хиляди като мен.
Kъм статия Венко Сабрутев: Коалицията с ГЕРБ беше грешка
|
2024-09-23 00:11:47 | Я колко е хубаво! Сто процента Възраждане ще го предложат и у нас след като пробутат закона за чуждестранните агенти.
Kъм статия Ако изгори плевнята, гори и къщата. В Беларус конфискуват имоти на политически емигранти
|
2024-09-21 11:34:05 | Е града нали е на всички, защо да не се направи тази проява в Люлин? Защо тази сегрегация? Защо все в центъра? Или твърдиш, че центъра е с нещо по-особен от Люлин и Младост?
Kъм статия Част от столичния център ще е затворен за коли утре
|
2024-09-21 10:34:53 | Все се чудя защо се натискат да идват да си карат коелетата в центъра? Защо не в Люлин и Младост? Големи булеварди и разстояния. Защо не ги затворят, не си направят велопохода и след това да опънат една софра от Люлин 10 до околовръстното? Що точно в центъра?
Kъм статия Част от столичния център ще е затворен за коли утре
|
2024-09-21 07:52:11 | Прекрасен начин живущите по комплексите да вгорчат живота на мръсниците в центъра. Така и така са се уредили да живеят там. Как така ще си живеят живота спокойно?
Kъм статия Част от столичния център ще е затворен за коли утре
|
2024-09-20 15:50:13 | Защо трябваше да прочета цялата тази, хайде да не се изразявам, за да ми сервират накрая опорката за моралния диктатор? Не мисля, че този сайт е място за рашистанска пропаганда, макар и маскирана като модерна.
Kъм статия Криптобратя се забавляват с идеята за мрежова държава с много пари и никакви правила
|
2024-09-20 13:14:54 | Когато русоробите у нас искат да саботират нещо нямат равни. Що да не дадем парсата на една наша фирма? Голям праз, че оборудването ще е китайско!
Kъм статия Радан Кънев: Сериозно напрежение в Брюксел заплашва сухопътния Шенген за България
|
2024-09-19 15:44:27 | Зорът е да се пази статуквото, което обслужва Пеевски и Борисов. За момента не се вижда някой в обществото, който да е сериозно недоволен от него - статуквото. Напротив! Народът се чуства добре, папка, порка и ходи по почивки. Зорът ще настане, когато фалираме в стил Гърция. Те тогава ще е интересно. Очаквам до десетина годинки да се нахендрим и на този вариант преди да схванем, че безплатен обяд няма, а си трябва бачкане, плащане на данъци и избор на политиците, които обещават най-малко и крадат също така малко.
Kъм статия Димитър Ганев: 9 партии може да влязат в НС. За коалиция ще трябват минимум 4 (подкаст)
|
2024-09-17 21:38:13 | In general, public transportation is viewed more as a public service than a profit-generating enterprise. The goal is to provide affordable and efficient mobility options for the community, not to maximize profits.
С две думи, по целия свят публичния транспорт не е печеливш и се дотира. Като правило. Ако някъде има изключения, то те са частни случаи.
Kъм статия Градският транспорт на Варна пак е на загуба
|