ПРОФИЛ

Рейтинг
12319
точки при гласуване
10

Чичо ви

създаден на 2016-04-19 21:38:55
Всички ваши коментари (346)
Дата Коментар
Страници
2019-04-05 11:14:34"...защото пътят от София е над 400 км." А бе, вие за кой точно Разград говорите, дето бил на 400км от София!? Щото той Букурещ от София е на 360... или тея ваште са некви по-други км, не като истинските. LOL

Kъм статия ЦСКА иска да дари тонер за принтерите на Лудогорец

2019-04-03 11:28:02Очакваме прогесивната англо-саксонска гмеж да наложи санкции и/или окупация, немедленно!

Kъм статия В Бруней ще пребиват с камъни хомосексуалисти, султанът не се трогна от бойкота на Джордж Клуни

2019-04-03 10:42:00А бе, нема ли как да спрете да ни пускате тая рядка диярия!? И като видео, и като аудио - пълна отврат! Сега цял ден ще повръщам....

Kъм статия Паси: Турция фактически ни се извини, Ердоган се страхува за живота си

2019-04-02 12:02:42"Тя беше спечелена от норвежец, финиширал едва 12-и ..." Е това ако има да ми го обЯсни некой как става? Как печелиш надпревара, ако си завършил на 12-то място!?!?

Kъм статия Тийнейджъри от Етиопия изумиха с външния си вид

2019-03-29 13:36:46Така е, Доктор Га, статистиката сочи защурвалният интерфейс като причина за около 80% от катастрофите с Л.А.

Kъм статия Автоматичната система на разбилия се Боинг 737 Макс попречила на пилотите да овладеят самолета

2019-03-29 12:53:19Грешка на езика - второто условие е 2. Прибрани задкрилки!!! Не пуснати.....

Kъм статия Автоматичната система на разбилия се Боинг 737 Макс попречила на пилотите да овладеят самолета

2019-03-29 12:51:39....е да се изключи ел. захранването към двата ел. мотора, които задвижват хоризонталния стабилизатор! Без ел. захранване система не би могла да задвижи стабилизатора и пилотите отново имат пълен контрол като могат ръчно да преместват стбилизатора. Да, малко е трудоемко, бъртят се едни големи барабани на централната конзола, но си е напълно постижимо и най-вече - пилота е този, който има контрол. Според мен са се паникьосали след първите опити да противодействат на отклонението на стабилизатора, предприето от системата, били са в "ръчно" управление, след излитане, в набор на височина, опитали са да се "борят" с нея и не са им стигнали сили и време! А просто е трябвало да включат автопилота...

Kъм статия Автоматичната система на разбилия се Боинг 737 Макс попречила на пилотите да овладеят самолета

2019-03-29 12:41:31Не съм фен на Боинг, поне що се отнася до самолетите B737, проектирани са малко 5 за 4, с недомислен дизаин (вина за което има и FAA), с основна мисъл за масивни продажби и големи печалби. Това е техният Москвич, образно казано. В конкретния случай обаче (и двете катастрофи визирам) вината е на пилотите, грешката е тяхна. Сега, може да е заради недостатъчно обучение и практика, може да е заради паника, може да е незнание - все едно, можели са да предотвратят най-лошото. Новата система за предотвратяване полет на самолета при ъгли на атака близки до критичните работи само и единствено при следните условия - 1.Полет без автопилот (ръчно) 2.Пуснати задкрилки 3.Ъгъл на атака близък до критичния. Веднага се вижда, че ако не е изпълнено едно от условията - система не е активна, не работи и пилотът има пълен контрол върху поведението на самолета, т.е. ако при първите признаци на проблем са включили автопилота - нямаше да се стига до катастрофа! Друг начин за деактивиране на системата.....

Kъм статия Автоматичната система на разбилия се Боинг 737 Макс попречила на пилотите да овладеят самолета

2019-03-29 10:15:37Най-много пари на този свят се печелят от глупостта на хората!

Kъм статия Заради целувката Суши нае топ адвокатка, иска отнемане на лиценза на Кобрата

2019-03-28 19:13:07Аз ви казах, че тая работа без бой няма да се оправи! Ама як бой, с яки цепеници...

Kъм статия Даниела Дариткова наследява Цветанов като шеф на парламентарната група на ГЕРБ

Всички текстове и изображения публикувани в сайтовете на "Офф Медия" АД са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.