2017-03-31 09:22:49 | За рефендума...не подценявам гласувалите "за" или "против", но в случая в основата е доверието, вярата, надеждата или липсата на такива.
Същотото като парите, те са обещание на държавата и човек се доверява на това обещание.
В случая с референдума е същото, хората "за" просто му вярват и се надяват, а не че знаят или са сигурни в резултати от приемането на мерките.
Аналогично е и с тези "против", не могат да докажат, че ако се приемат мерки ще стане "страшно и опасно", но просто нямат доверие.
Kъм статия ВАС отказа ново броене на гласовете за референдума на Слави Трифонов
|
2017-03-31 08:55:21 | Способен човек, ама не му осигуриха поле да разгърне способностите си :)
Kъм статия Дянков: Борисов премиер, ГЕРБ не дава пет ключови министерства на патриотите
|
2017-03-31 08:50:17 | #Denis Rizanov
Не бе, лошо няма. Нека си опъне палатков лагер...ама полза няма да има. Виж на "зелените" ВИНАГИ им се получава, само като врякнат и излезат 300 човека, веднага омеква властта.
Ама Славито...Доколкото съм запознат с охранителните мерки, които е предприел за себе си...няма как той да влезе в палатка, а отвън 3-5 въоръжени охранители да го пазят, няма как да се появи някъде без копоите си. В този ред на мисли, най-вероятно ще командирова някой от сценаристите си, а той ще се появи само за малко, колко да го видят на живо хората :)
Kъм статия ВАС отказа ново броене на гласовете за референдума на Слави Трифонов
|
2017-03-30 16:59:09 | За съжаление, ще си продължи по старо му,уж е комедийно, а ще си прокарват политическите интереси.
А би било редно да го свалят или директно да си мине в другата графа(публицистика) предаването.
Kъм статия "Шоуто на Слави" - оттук накъде?
|
2017-03-30 15:35:45 | Разбира се, че го е обърнал на публицистично предаване, а смешките и вицовете са помежду другото, между политическите му "анализи".
Разбирам го. Изкачил е стълбицата сам от най-ниското. Създавал е екипи, предавания, проекти...дава хляб на стотици хора чрез предаването и другите си проекти. Парите, отдавна са вече достатъчно и предостатъчно. Когато човек е постигнал всичко това, навършил е 50 години и погледне назад във времето...еми нормално е да се появи вече идеята за нещо по-грандиозно да се на направи, а не само поредния концерт или предаване.
Има самочувствие, чувства се силен, чувства се успял и иска вече да направи нещо животопроменящо за всички хора в страната. Не са му достатъчни вече само приходи от реклами в паузите на шоуто му.
Лошо няма, само дето мотивите му са доста неясни и спорни.
Kъм статия Резултати от анкетата ни: 63% одобряват спирането на "Шоуто на Слави"
|
2017-03-30 15:23:02 | "....не може да роди истинските реформи, защото те са непопулярни. Този, който ще прекара реформите, ще изчезне за 3 години. Това е саможертва."
Абсосютно вярно! Управляващите много добре знаят какво и как да се реформира, но не го правят или защото ще им засегне интереса или защото ще им се разсърди електората и ще им намали подкрепата. А при реформи ще има мнооого сърдите от електората.
Затова и дясното няма почва у нас.
Kъм статия Илиян Василев: Пеевски е едва ли не българският Стийв Джобс, абсурдно е
|
2017-03-30 15:12:00 | Отивам за въжете, вие изберете някое дърво със яки клони, да го преметнем.
Kъм статия Н. Василев: Парното трябва да поскъпне, само заплатите постоянно растат
|
2017-03-30 13:57:14 | Обади интелект, трябва да му се признае :)
Kъм статия Илиан Стоянов - Коловати: Японците правят по-хубаво кисело мляко от нас
|
2017-03-30 12:14:41 | Колкото по-добри са пътищата, толкова повече стимулират да се шофира по тях. Затова единствено, такси, глоби, цената на горивото, могат да накарат хората да слязат от автомобилите, при наличие на хубави и оптимално функционално прокарани пътища. Още е рано да се разчита само на самосъзнание.
Kъм статия Световен урбанист ще помага да се реши проблема с колите в София
|
2017-03-30 12:10:45 | #pln
Абсолютно! Никой шАфьор няма да си го признае, разбира се, но това е факт.
Дайте сега естакада да направим за по-удобно, дайте сега да асфалтираме, дайте се умни светофари за по бързо минаване, дайте сега зелени вълни...
Сега шАфьорите веднага ще оспорят че се превилигировани и обгрижвани повече от пешеходците с "чупим си колите по разбитите пътища", но поне имат път, какъвто и да е.
Всяко "удобство", подобрение, ремонтиране, изграждане на нови съоръжения, които подобряват пътната мрежа, времето за придвижване, стимилират използването на автомобили.
Не казвам, че нарочно трябва да се дупчи асфалта с кирки, за да е дискомфортно за каране, и така ще слязат от автомобилите.
Просто решаваш какъв ще е приоритет: "еко-меко" живота или автомобилистите?
Kъм статия Световен урбанист ще помага да се реши проблема с колите в София
|