ПРОФИЛ

Рейтинг
6010
точки при гласуване
6

Nqkojsi1

създаден на 2018-11-09 18:16:48
Всички ваши коментари (2)
Дата Коментар
Страници
  • 1
2018-11-11 12:54:28Двамата ако останат на работа, ще Ви сцепят от проверки, другите проверяващи се разхождат и не разбират от жп. По всичко личи, че действително ако е имало проверки в локомотивно депо от други служители са били за отчитане на дейност. Някой ако е крал, не зависимо дали е служител той си се съди. При назначаване се иска разрешение от централно и ДАНС за назначаването му, като отделите водели регистър на хванати с нафта служители. Тук има -ЕЖК- една жена каза. Стрелките в гара София са на НКЖИ, съвсем друга фирма, същото е със светофарите включват се от служители на НКЖИ които нямат вземане даване с вътрешните сигурност на БДЖ. Информацията минавала през много служители на БДЖ и след това към НКЖИ,, има процедура. Някой ако не си е свършил работата по веригата говори, че системата не работи и има клеветене. Нач. влака приел състава дали е съобщил на колегата ви ревизор за някаква повреда по вагоните, преди да ги видят контролните органи. Ако беше станала някаква беля, по друг начин щяха да изглеждат нещата. Като е имало повреди нормалното е да се поправи вагона или смени. От тук излизат изправни вагони има последващи повреди. Нали се иска безопасност и който види повреда пътник или служител трябва да се реагира. Всеки ден закъсняват влакове или не се движат, а гледате случай от април, нали има всяка сутрин има нередности там пише защо е закъснял влака не е лошо да се види истината. Къде са М.Янев и Конов да оправят проблемите, иначе били гръмогласни. Явно Вие искате всичко по старо му, да хленчите, набеждавате и клеветите. Радвай се че са ти продавали сирене а не да те проверяват нон стоп. Защо нямате кът за некролози а ги лепите по табла, дървета, стени- уж милеете за тях и за БДЖ, а го ползвате като предлог срещу други. Чува се за машинисти на парната машина с заплата 2000-2500лв., зависи колко часа си пишели. Освен основните заплати за длъжност, надбавките за всеки час били големи, защото малко хора имали правоспособност и началниците си затваряли очите, останалите работници стоят на 700-800лв. основни заплати. Това явно не е стигнало до Пешаров.

Kъм статия Ето го доклада на антимафиота Писов, който взе главите на Велко и Владко

2018-11-09 18:45:36В Централно управление на БДЖ Пътнически превози работят: - съученик на Владимиров- шеф на Вътрешна сигурност - съученичка на Владимиров- Обществените поръчки - съпруга на съученичката, (която е в Обществените поръчки) - Вътрешна сигурност - жената (млада пенсионерка от армията) на Главния ревизор по Безопасността в ДП НКЖИ Доклада изглежда смешен и целенасочен срещу Пешаров. Пешаров не е харесван понеже: - премахнал персоналните (индивидуалните заплати) в администрацията на Пътнически превози. - опитва да въведе ред и контрол върху всички отдели и служители, който бил силно занижен към момента на застъпването му като Управител. Явно на хората на Владимиров им е харесвало старото статукво. Защо изготвилите доклада не са реагирали до сега и да проверят причините за нередностите, вместо това клеветят свои колеги вършещи си съвестно работата виждащи проблемите, интересно за размисъл, че са прикривали… Имало и някакъв гл. инспектор Василев от отдел Посегателства, командващ парада. Къде са били отдел Безопасност, отдел Превенция и вътрешна сигурност и Вътрешен контрол.

Kъм статия Ето го доклада на антимафиота Писов, който взе главите на Велко и Владко

Всички текстове и изображения публикувани в сайтовете на "Офф Медия" АД са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.