2020-03-11 16:26:30 | По така приложената снимка не изглежда тези маски да са преминали сертификация по БДС EN 143:2002. Липсва каквато и да маркировка на филтрите, клас, годност и т.н. (вижте в по-едър план тук: https://static.dir.bg/uploads/images/2020/03/11/1973698/orig.jpg?_=1583934117
Какво невежество....
Kъм статия Ето как изглеждат новите маски срещу коронавирус на Министерство на отбраната
|
2019-05-16 13:52:07 | Когато подобен обект се управлява с безхаберие, с незаинтересованост за неговото опазване, съхранение и развитие, и спечелините средсства не се усвояват по предназначение стигаме то тези срамни резултати.
Преди години задължително се влизаше с екскурзовод. След това се наложи практиката - взимаш билетите и газ през пещерата...
Kъм статия Вандали заличиха уникални пещерни рисунки на 3000 г. в Магурата
|
2019-04-22 14:02:34 | Колко са ни жалки управниците, ама явно сме си ги заслужили. Не защото сме тъпи, а защото мълчим и тихичко роптаем, къде в социалните мрежи, къде на маса.....
Нека да "преточим" поредните държавни (народни) пари в нечиий джоб отново. Отново да се рекламираме колко сме 'убави.
Ама то само с ПиАр не става бре....
Когато към туризма се подходи с разбиране, желание и професионалъзм ще се получат нещата. А докато туризмът е среда за пране на пари и дива експлоатация на служители, нещата няма да са по-различни. Ама на кой му пука.... Лъжем се и се самозалъгваме по разни конференции, лъскави списания, интервюта, брошури...
Аз знам единствено 1 (едно) място в България, където работят професионално и с удоволствие си давам парите, когато съм там. Може би и дано да има още 10 такива. Може би има надежда ??
Kъм статия Полина Карастоянова: Задава се спад на туризма, държавата трябва бързо да отпусне пари за реклама
|
2016-11-22 00:54:55 | Аз не мога да си обясня защо всички са се вторачили в рекламата на Виваком.
Телекомуникационните услуги не са от крайна необхоидмост, т.е. може и без тях да се живее и никой не е принуден да им става клиент, въпрос на избор.
За мен е крайно възмутително защо "социалните мрежи" и "медийните специалисти и рекламисти у нас", не изпадат в шок от това, когато се рекламират лекарства и хранителни добавки и промиват мозъците, че едва ли не човек трябва да бъде постоянно на хапчета, за да живее;когато се рекламират хранителни продукти и напитки със съмнително качесто и дори вредно въздействие???!!!
Защо никой не изпада в шок когато с рекламите се търгува с живота, здравето и морала на нашите деца, на самите нас?? Къде се тези рекламисти? Може би трябва да си мълчат?? Може би точно от това се хранят и благоденстват? Нека не си затваряме очите за "лъскавата" рекламна помия която ни залива ежедневно! Нека да се възмутим от това, че ни лъжат, че търгуват с насъщните ни потребности!
Kъм статия Социалните мрежи се смеят на "Виваком" (видео)
|